Sorry, no content related to "33" was found

Please try to change other keywords or reach out to us via the help button

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΛΗΦΘΗΚΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΈΝΟ
Εάν το προϊόν που παραλάβατε υπέστη ζημιά κατά τη μεταφορά, ενημερώστε μας αμέσως μόλις λάβετε το δέμα. Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για την ταλαιπωρία που προκλήθηκε και θα αντιμετωπίσουμε την καταγγελία σας κατά προτεραιότητα. Στείλτε στο email info@happykoala.gr:- φωτογραφία/βίντεο του προϊόντος που δείχνει καθαρά τον τόπο της ζημιάς (μαζί με περιγραφή της ζημιάς)- αριθμός παραγγελίαςΣτη γραμμή θέματος του μηνύματος e-mail, γράψτε ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ και προσθέστε το όνομα του προϊόντος.
ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ που ελήφθη ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ
Εάν το προϊόν που παραλάβατε δεν λειτουργεί, ενημερώστε μας αμέσως μόλις λάβετε το πακέτο. Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για την ταλαιπωρία που προκλήθηκε και θα αντιμετωπίσουμε την καταγγελία σας κατά προτεραιότητα. Στείλτε στο email info@happykoala.gr:- φωτογραφία/βίντεο του προϊόντος που δείχνει καθαρά τον τόπο της ζημιάς (μαζί με περιγραφή της ζημιάς)- αριθμός παραγγελίαςΣτη γραμμή θέματος του μηνύματος e-mail, γράψτε ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ και προσθέστε το όνομα του προϊόντος.
ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΑΒΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΓΕΙΨΑ Ή ΠΑΡΑΛΑΒΑ ΤΑ ΛΑΘΟΣ ΕΙΔΗ
Εάν δεν έχετε λάβει όλα τα προϊόντα που παραγγείλατε ή λάβατε λάθος αντικείμενα, ενημερώστε μας αμέσως μόλις λάβετε το δέμα. Στείλτε μας ένα e-mail στο info@happykoala.gr με πληροφορίες για τα προϊόντα που λείπουν/λάθος μαζί με τον αριθμό παραγγελίας. Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία προκλήθηκε και θα αντιμετωπίσουμε το παράπονό σας ως θέμα προτεραιότητας.
You have successfully subscribed!