Sorry, no content related to "33" was found

Please try to change other keywords or reach out to us via the help button

ΠΌΤΕ ΘΑ ΛΆΒΩ ΕΠΙΣΤΡΟΦΉ ΧΡΗΜΆΤΩΝ Ή. ΑΝΤΙΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ;
ΠΌΤΕ ΘΑ ΛΆΒΩ ΕΠΙΣΤΡΟΦΉ ΧΡΗΜΆΤΩΝ Ή. ΑΝΤΙΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ;

Κατά την υποβολή αιτήματος επιστροφής χρημάτων/ανταλλαγής,χρειάζεται να μας στείλετε μια φωτογραφία το αποδεικτικό αποστολής της Γενικής Ταχυδρομικής. Έτσι μπορούμε να ξεκινήσουμε την επεξεργασία του αιτήματος σας νωρίτερα. Εάν δεν μας στείλετε τον αριθμό παρακολούθησης, θα μπορέσουμε να επεξεργαστούμε την απαίτησή σας μόνο αφού λάβουμε το προϊόν στην κεντρική μας αποθήκη.

Αυτό απάντησε στις ερωτήσεις σας;

Thank you for your feedback

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
ΑΝΤΑΛΛΑΓΕΣ