Αποστολή

Δωρεάν αποστολή στο σπίτι σας για Ελλάδα.

 

Για πληρωμές μέσω πιστωτικής κάρτας:

 

Η αποστολή στο σπίτι σας πραγματοποιείται μέσω της μεταφορικής εταιρείας ACS και το προϊόν που έχετε παραγγείλει παραδίδεται στη διεύθυνση αποστολής που θα ορίσετε εσείς, από όπου μπορείτε να το παραλάβετε εσείς οι ίδιοι επί τόπου.

Για πληρωμή με αντικαταβολή:

 

Πληρώνετε ολόκληρο το ποσό στον μεταφορέα της ACS, ο οποίος, μόλις του δώσετε τα χρήματα, θα σας παραδώσει το δέμα με το προϊόν που έχετε παραγγείλει. Μπορείτε να πληρώσετε με μετρητά ή με πιστωτική κάρτα.

Ελέγξτε την ακεραιότητα του δέματος μόλις το παραλάβετε. Εάν το πακέτο φέρει σημάδια φθοράς και δεν ισχύει η εγγύηση που προσφέρει η μεταφορική εταιρεία, μην αποδεχτείτε το δέμα!

 

Εάν από την παραγγελία σας λείπει κάποιο προϊόν, προωθήστε μας συμπληρωμένη την αναφορά της μεταφορικής και εμείς θα αντικαταστήσουμε αμέσως το προϊόν που λείπει. Εάν θέλετε να υποβάλετε επιπλέον παράπονα/αξιώσεις, φυλάξτε την απόδειξη και την επιβεβαίωση της παραλαβής που επιβεβαιώνουν ότι έχετε εξοφλήσει το δέμα.

 

Τα προϊόντα της παραγγελίας σας παραδίδονται, το αργότερο, εντός 3–5 εργάσιμων ημερών!

 

Αποστολή

 

Πληρωμές: Μπορείτε να πληρώσετε με αντικαταβολή. Κατόπιν, θα λάβετε μια επιβεβαίωση ότι το δέμα έχει παραδοθεί και ότι η πληρωμή ολοκληρώθηκε.

 

Πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας: Εάν επιλέξετε αυτήν τη μέθοδο πληρωμής, η πληρωμή θα γίνει μέσω ενός διεθνώς αναγνωρισμένου και ασφαλούς συστήματος πληρωμών, του Checkout.com. Το σύστημα αυτό περιλαμβάνει πλήρη έλεγχο ταυτότητας, ενώ μπορείτε να πληρώσετε για την παραγγελία σας με μια κάρτα Visa ή MasterCard κατάλληλη για ηλεκτρονικές πληρωμές. Η διαδικασία της πληρωμής είναι ισοδύναμη εκείνης που προσφέρουν οι τράπεζες για παρόμοιες υπηρεσίες. Όλες οι συναλλαγές επιβεβαιώνονται αυτόματα μέσω email.

Αντικατάσταση προϊόντων

 

Μπορείτε να υποβάλετε αίτημα αντικατάστασης ενός προϊόντος εντός 7 ημερών από την παραλαβή του δέματος. Μπορείτε να υποβάλετε το αίτημα αντικατάστασης προϊόντος συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα και στέλνοντάς την στη διεύθυνση email που ακολουθεί info@happykoala.gr. Στο πεδίο θέματος του email πρέπει να γράψετε "αντικατάσταση προϊόντος". Στη συνέχεια, η διαδικασία για την αντικατάσταση προϊόντος ξεκινά στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

 

Επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών: Email: info@happykoala.gr

 

You have successfully subscribed!