Εδώ μπορείτε να λύσετε γρήγορα και εύκολα οποιαδήποτε απορία για την αγοράς σας.

➤ Πώς μπορώ να κάνω μια νέα παραγγελία;
Μπορείτε επίσης να κάνετε μια παραγγελία μέσω e-mail. Η φιλική μας υποστήριξη θα σας βοηθήσει και σας ζητάμε να μας δώσετε τις παρακάτω πληροφορίες στο info@happykoala.gr:.
  • • Ονομα και επίθετο
  • • Διεύθυνση παράδοσης (ταχυδρομικός κώδικας / πόλη / δρόμος / αριθμός σπιτιού)
  • • Αριθμός κινητού τηλεφώνου (για την υπηρεσία παράδοσης)
  • • Διεύθυνση email του παραλήπτη (για την υπηρεσία παράδοσης)
  • • ΟΝΟΜΑ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ που αναφέρεται στον ιστότοπο (χρώμα / αριθμός / μέγεθος)
➤ Το πακέτο μου δεν έχει έρθει ακόμα. Αναρωτιέμαι που βρίσκεται;
Οδηγίες για την παρακολούθηση μιας αποστολής θα βρείτε ΕΔΩ.

➤ Το προϊόν που παρέλαβα δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μου και θέλω να το επιστρέψω, πώς μπορώ να το κάνω;
Συμπληρώστε τη φόρμα επιστροφής ΕΔΩ.

➤ Ο αριθμός, το μέγεθος ή το χρώμα του παραγγελθέντος προϊόντος δεν μου ταιριάζει. Μπορώ να αντικαταστήσω το προϊόν;
Συμπληρώστε τη φόρμα αλλαγής αριθμού, μεγέθους ή χρώματος του προϊόντος της παραγγελίας ΕΔΩ.

➤ Τι μπορώ να κάνω εάν το προϊόν μου είναι κατεστραμμένο ή δεν λειτουργεί;
Δείτε τα πάντα για παράπονα και αντικαταστάσεις ΕΔΩ.

➤ Πού μπορώ να βρω οδηγίες για τη χρήση του προϊόντος μου;
Οδηγίες χρήσης θα βρείτε ΕΔΩ.


Δεν βρήκατε την κατάλληλη απάντηση;
Μην ανησυχείτε, η ομάδα υποστήριξης πελατών μας θα χαρεί να σας ακούσει και να απαντήσει στις ερωτήσεις σας. Είμαστε στη διάθεσή σας από Δευτέρα έως Παρασκευή μεταξύ 8 π.μ. και 4 μ.μ. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω του καναλιού επικοινωνίας που έχετε επιλέξει.

Θα σας παρέχουμε την ταχύτερη απόκριση μέσω του Facebook Messenger:


Μπορείτε επίσης να μας γράψετε στο: info@happykoala.gr

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
You have successfully subscribed!